3 Kasım 2011 Perşembe

Yağmur

Bu yağmurlu havaya bahane edip eve gelmek güzel. Yapılacak çok şey var. Okunmayı bekleyen kitaplar, izlenmeyi bekleyen filmler, denenmeyi bekleyen tarifler... Nereden başlasam, nasıl anlatsam bilemedim. Dün kendim için bir şey yapıp kitap aldım. Uzun zamandır okumyı istediğim İskender ve kapağına vurulduğum Küçük Mucizeler Dükkanı... Ama önce başlayıp da bitiremediğim kitaplar var. İnce Memed 3, Ateşböceği Yolu, Hobbit, Anna Karenina... 
 Rezene çayımı koydum. Mis gibi. Bir de film koyarsam değmeyin benim keyfime. Bu arada Merhabalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder