27 Kasım 2011 Pazar

KOŞTURMA

Geçen hafta içi ev sahibimizin arayıp evini sattığını söylemesiyle başımdan aşağı kaynar sular döküldü. 2 sene önce 2.5 ay ev aramış en son bulduğumuz bir eve razı gelmiştik. Gerçi evimi seviyordum. Ta ki ev sahibim arayana kadar.Şimdi bu evin burası neden böyle, şurası neden şöyle diyerek geziyorum evin içinde. Ne temizlik yapabiliyorum ne de ev ile ilgili herhangi bir şey. Yeniden 2 sene öncesine dönerek tüm hafta sonumu ev bakarak heba ettim. Son baktığım eve ise aşık oldum. Ev sahibiyle konuştuk ama anlaşamadık fiyatta. Sen sağ ben selamet diyip ayrıldım ama ayrıldığım dakikadan beri evi düşünüyorum. Evle ilgili hayaller kurup duruyorum. Yarın bir daha görüşeceğiz ev sahibiyle, sanırım söylediği kiraya razı geleceğim.


Bu arada elimdeki korkunç ağrı için MR çektirdim ve el bileğimde 1 cm lik bir kist olduğunu öğrendim. Gerçi şu an çok daha iyiyim. Ama yine de iyi bir ortopedistten randevu aldım bir de ona göstereceğim bakalım ne diyecek.


Tüm bu koşturmacanın içinde çok fazla kitap okuyamıyorum ama Audrey Hepburn -ki pek bi beğenirim kendisini- Roma Tatilini izledim. Yine yine yine çok keyif aldım. Ya sen ne güzel kadınsın Audrey Hepburn....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder