Ateşböceği Yolu, Kristin Hannah' ın okuduğum ilk romanı. İyiki de okumuşum. Sıcacık yaptı içimi. Çocukluğuma döndüm, gençliğime. Dostlarımı düşündüm, yaşanmışlıkları, paylaşımları. Kitap Tully ve Kate isimli iki dostun hikayesi. Birbirlerine karşı duydukları sonsuz sevgi ve aralarındaki kuvvetli dostluk bağı. Okunmalı mutlaka. Ben Kristin Hannah' ın Kış Bahçesini de okumaya karar verdim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder