7 Kasım 2011 Pazartesi

BAYRAM

Bayramların en çok nesini sevmiyorum biliyor musunuz? Hep aynı kişilerle hep farklı evlerde karşılaşmayı ve yaklaşık olarak 1500 er defa bayramlaşmayı. Şapur şupur öpüşmeyi. Ben size bizim ailenin bir sürü kombinasyonunu sıralayabilirim mesela. Kimlerle hangi evlerde karşılaştık. Ev sahibine nasıl eziyet ettik. Evet bayramın birinci günü kapı kapı dolaşmakla geçti. Hala gidilecek evler, yenilecek tatlılar mevcut.
Ben şu an tüm bu kargaşadan uzak mutfağımda şeftalili kayısılı çayımı yudumlarken http://ilef.ankara.edu.tr/netcast/radyo-ilef.htm dinliyorum. An itibariyle keyfime diyecek yok...
Bu arada herkese iyi bayramlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder