
İnce Memed 3 'ü okuyorum. Çok güzel olmasına rağmen neden bir türlü bitmediğine hayretler içinde bakıyorum.
Yeni evime taşınmaya, yerleşmeye çalışıyorum. Hala yapılacak çok iş var. Perdeler, halılar ıvır zıvır...Bir Delinin Hatıra Defteri oyununa bilet bulmaya çalışıyorum. Sabah 6 da gidip sıraya girenleri duyduğumda daha da meraklanıp hırs yapıyorum...
Yılbaşı için almış olduğumuz ağacının altına koymak için sevdiklerime, dostlarıma hediye almaya gitmek için zaman ayarlamaya çalışıyorum...






