Canım bir yanıyor ki anlatamam. ben diyeyim 10 siz diyin 15 yıldır sağ el bileğim ağrıyor ama artık bugün ağrı konusunda nirvanaya eriştim. Şu yazıuı bile çok zor yazıyorum. Konulamayan bir teşhis ve gittikçe artan bir ağrı. Yeniden hastaneye gitmem gerek.
Bu arada Hobbit bitti. Tolkien' in o masalsı anlatımına zaten Yüzüklerin Efendisinde şahit olmuştum. Hobbit de aynı şekilde. Gözlerinin önünde canlanıyor mutlaka bir fotoğraf beliriyor zihinde. Yüzüklerin Efendisinde de gollumu gördüğümde çok tanıdık gelmişti zaten.
Şimdi yarım bıraktığım İnce Memed 3 ' e geri döndüm. Yine edebiyata doyacağım.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder